άöϬéϬÉϬÑÎ±Ï¬Ç Î¬öϬâϬÉϬÑÎ¬ÎºÎ¿Ï¬Ç a.k.a Oldboy

 

 

old

 

 

άëϬÄϬå ϬÑο 2005 ϬÑον διαβάζοϬÖμε ϬÉϬÑο μϬÄλογκ ϬÑοϬÖ
old-boy.blogspot.com.
άàκϬÑοϬÑε έϬáει ϬÉϬÖνεϬÅγαϬÉϬÑεί με διάϬÜοϬÅα μέϬÉα,
ένϬÑϬÖϬÄα και ηλεκϬÑϬÅονικά.
άúε ϬÅαδιϬåϬÜϬâνο ϬÄοϬÑέ, για λϬåγοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Î¸Î± γίνοϬÖν
ξεκάθαϬÅοι αν ϬÑϬÖϬáϬåν κάνει ϬÄϬâÏ¬Ç Î±ÎºÎ¿Ï¬çει ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Ï¬Ñην
εκϬÄομϬÄή ϬÑοϬÖ.
Το βιβλίο «άüLD BOY – ϬÄλέι μολέξειϬÇ» ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î»Î¬Ï¬ÑϬÅεϬàαν
εκδϬåϬÑηϬÇ, κοινϬå και κϬÅιϬÑικοί, κϬÖκλοϬÜοϬÅεί αϬÄϬå
ϬÑÎ¹Ï¬Ç ÎµÎºÎ´Ï¬åϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç bibliotheque.

 

 

άíαϬÅϬéÎ½Î¿Ï¬Ç Î¬åϬÅϬÉον

 

 

orsonwelles1

 
 
 

άìια ϬÑον άνθϬÅϬâϬÄο ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¹Ï¬ÉϬáϬÖϬÅίζεϬÑαι : ϬåϬÑι ϬÄάνϬÑα
ϬÖϬÄάϬÅϬáει ϬáϬéϬÅÎ¿Ï¬Ç Î³Î¹Î± ένα ακϬåμα αϬÑϬåϬÄημα, δεν
ϬÖϬÄάϬÅϬáοϬÖν ϬÉοβαϬÅÎ­Ï¬Ç Ï¬ÄληϬÅοϬÜοϬÅίεϬÇ
άÜλλϬâϬÉϬÑε δεν ϬÄϬÅϬåκειϬÑαι ϬÄαϬÅά για ένα μη ϬÉοβαϬÅϬå
ϬÄϬÅϬåϬÉϬâϬÄο ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î²Î¿Î»Î¿Î´Î­Ï¬Åνει
Σε γνϬâϬÉϬÑή αθηναϬäκή ϬÄλαϬÑεία
ολομϬåναϬáο ϬÉαν καλαμιά ϬÉϬÑον κάμϬÄο
κϬÖκλοϬÜοϬÅεί νϬÑϬÖÎ¼Î­Î½Î¿Ï¬Ç Î¼Îµ ϬÄαϬÅαδοϬÉιακή ϬÜοϬÖϬÉϬÑανέλα,
ϬÉϬÑο ζενίθ ϬÑÎ·Ï¬Ç Î±Ï¬ÄαιϬÉÎ¹Î¿Î´Î¿Î¾Î¯Î±Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬áοϬÅεϬçει ϬáοϬÅοϬçϬÇ
ϬÑÎ·Ï¬Ç ÎµÎ»Î»Î·Î½Î¹ÎºÎ®Ï¬Ç Î»ÎµÎ²ÎµÎ½Ï¬ÑÎ¹Î¬Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Î²Î¿Ï¬ÖνοϬç και ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ¬Î¼Ï¬ÄοϬÖ,
ή ϬÑον ϬáοϬÅϬå ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬ñαλϬåγγοϬÖ
μϬÄεϬÅδεϬçει ήϬáοϬÖÏ¬Ç Î±Ï¬ÄϬå ϬÑο ϬÄαϬÅϬåν και ϬÑο μέλλον,
μϬÄεϬÅδεϬçει ϬÑα λϬåγια ϬÑοϬÖ,
μϬÄεϬÅδεϬçει ϬÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÄάνϬÑεϬÇ,
μϬÄεϬÅδεϬçει μοϬÖϬÉÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Î³Î®Î¹Î½ÎµÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ μελϬâÎ´Î¯ÎµÏ¬Ç Î±Ï¬ÄϬå ϬÑο ϬÖϬÄεϬÅϬÄέϬÅαν,
καϬÑάÑεϬÄάγγελμα καλεί ϬÄνεϬçμαϬÑα νεκϬÅϬéν
και ζϬâνϬÑανϬéν ϬÄεθαμένϬâν,
ϬÅίϬáνει ϬÑα ϬÑαϬÅϬé και λέει ϬÑη μοίϬÅα ϬÉαϬÇ
(κλαίγονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Ñη δική ϬÑοϬÖ)
και εϬÄίϬÉηϬÇ
λαϬÑϬÅεϬçει να καϬÄνίζει
ϬÜθηνά ϬÑϬÉιγάϬÅα
κι ακϬÅιβά ϬÄοϬçϬÅα
κι ϬåϬÑαν βϬÅίϬÉκει ϬÑα δϬçϬÉκολα
καϬÑαϬÜεϬçγει ϬÉε μεϬÅικά ϬÜθηνά ϬÑαϬáϬÖδακϬÑϬÖλοϬÖϬÅγικά κϬåλϬÄα
καϬÑαϬÄίνονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬ÉϬÄαθιά
και ϬÑεμαϬáίζονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Ñον εϬÖαϬÑϬå ϬÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬Éε δϬÖο κομμάϬÑια,
κάνονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬ÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÄάνϬÑÎµÏ¬Ç Î½Î± αναϬÅϬâϬÑηθοϬçν :
– άòεέ μοϬÖ, ϬÄϬåϬÉο Ϭáαμηλά μϬÄοϬÅεί να ϬÄέϬÉει
ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Î³Î¹Î± ένα μεϬÅοκάμαϬÑο ϬÑÎ·Ï¬Ç Ï¬ÄείναϬÇ;

 
 

ΣϬÄϬçϬÅÎ¿Ï¬Ç Î§Î®Ï¬ÅαϬÇ 

 

 

SPYROS-300x199

 

 

άúε κλαϬÉϬÉÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÉϬÄοϬÖÎ´Î­Ï¬Ç (γαλλικά και ϬåϬáι ϬÄιάνο),
εϬÅαϬÉϬÑÎ®Ï¬Ç Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬ÖϬÉικήϬÇ
και ϬÑϬâν βιβλίϬâν, οϬÄαδϬåÏ¬Ç Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Ï¬ÉϬáολήϬÇ
ϬÑϬâν νϬÑελικάϬÑϬâν εϬÅαϬÉϬÑϬéν,
λάϬÑϬÅÎ·Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î»Î¿Ï¬ç ϬÜαγηϬÑοϬç και ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¿Î¯Î½Î¿Ï¬Ö
(εϬÅϬÖθϬÅοϬç καϬÑά ϬÄϬÅοϬÑίμηϬÉη).
άúεϬÑά ϬÑην διάγνϬâϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¼Î¹ÎºÏ¬ÅÎ¿Î²Î¯Î¿Ï¬Ö Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬ÖϬÉικήϬÇ
και ϬÄαϬÅοϬÖϬÉιάζϬâν κάθε
γνϬâϬÉϬÑϬå ϬÉϬçμϬÄϬÑϬâμα ϬåϬÄϬâÏ¬Ç Î±Î³Î¿Ï¬Åά δίϬÉκϬâν,
ϬÄαϬÅακολοϬçθηϬÉη ϬÉϬÖναϬÖλιϬéν,
εϬÅαϬÉιϬÑεϬáÎ½Î¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÅαδιοϬÜϬâÎ½Î¹ÎºÎ­Ï¬Ç ÎµÎºÏ¬ÄομϬÄέϬÇ,
διϬÉκοθεϬÉία (dj!! ϬåϬáι ϬÄαίζοϬÖμε)
οι θεϬÅάϬÄονϬÑÎµÏ¬Ç Î¹Î±Ï¬ÑϬÅοί ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Ï¬Ñέληξαν
ϬÄϬâÏ¬Ç Î· καϬÑάϬÉϬÑαϬÉÎ¹Ï¬Ç ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ μη ιάϬÉιμη ιδίϬâÏ¬Ç Ï¬Éε ϬÉϬÖνδϬÖαϬÉμϬå
με ϬÑο μικϬÅϬåβιο ϬÑÎ·Ï¬Ç Î²Î¹Î²Î»Î¹Î¿Ï¬ÜÎ±Î³Î¯Î±Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÑÎ·Ï¬Ç Ï¬ÉινεϬÜιλίαϬÇ,
ανεϬÜϬéνηϬÉαν ϬÑο κλαϬÉϬÉικϬå «άó εϬÄιϬÉϬÑήμη ϬÉηκϬéνει
ϬÑα ϬáέϬÅια Ϭàηλά»
και ϬÉϬÑαμάϬÑηϬÉαν να αϬÉϬáολοϬçνϬÑαι ϬÄλέον μαζί ϬÑοϬÖ.
ΤελεϬÖϬÑαίο ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Ï¬ÑαϬÜϬçγιο η μοϬÖϬÉική ομάδα
The Mysterons â¬Ä¬ì The Ultimate Musical Experience
μαζί με ϬÑον Bill Hunchback και ϬÑο Clipart Radio
ϬåϬÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄϬÅοϬÉϬÜέϬÅει
ακοϬÖϬÉϬÑική ϬÑέϬÅϬàη ϬÉϬÑα ϬéϬÑα αϬÄαιϬÑηϬÑικϬéν ακϬÅοαϬÑϬéν.

.

 
 

άúιϬáÎ¬Î»Î·Ï¬Ç Î¤Ï¬ÅανοϬÖδάκηϬÇ 

 

 

Mixalis-1024x940

 

 
αϬÄϬå ϬÖϬÄοκλαϬÄείϬÉα ϬÑηλεϬÜϬâνική ϬÉϬÖνομιλία …και καλά ϬÜίλϬâν ϬÑοϬօ.
“…έλα βϬÅε άìιϬéϬÅγο ϬÑι ÎºÎ¬Î½ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Äαιδί Î¼Î¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î¹ δεν αϬÄανϬÑÎ¬Ï¬Ç Ï¬ÉϬÑο ϬÑηλέϬÜϬâνο;
ϬÄάλι ϬÄεϬÅί άλλα ϬÑϬÖϬÅÎ²Î¬Î¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬ÜαίνεϬÑαι ξέϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñι εννοϬé και ϬáέϬÉϬÑηκα
αν ϬÉε διακϬåϬÄϬÑϬâ είναι εϬÄείγον και άϬÉϬÑα αϬÖϬÑά ϬÑÎ¬Î¼Î±Î¸ÎµÏ¬Ç Ï¬ÜανϬÑάζομαι ϬÄάλι
θα ϬÑον έϬáοϬÖνε ϬÑον ΤϬÅανοϬÖδάκη ϬÉϬÑον ClipArt Radio να ϬÑϬåνε ϬÑϬÅϬéμε
ϬÉϬÑη μάϬÄα κάθε βδομάδα άϬÉε ϬÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉÎ¿Ï¬Ö Î»Î­Ï¬â δεν ξέϬÅϬâ ϬÑι ζϬåϬÅι ϬÑϬÅαβάνε
με δαϬçϬÑονε αλλά θέλϬâ να μάθϬâ ϬÑι έϬáει ϬÄια;  ϬÑο κοκκαλάκι ϬÑÎ·Ï¬Ç Î½Ï¬ÖϬáϬÑεϬÅίδαϬÇ
ο θέ Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÖϬáϬéϬÅα με και μϬÄαϬÉϬÑακϬéθηκε ϬÉϬÑον καλϬçϬÑεϬÅο ϬÉϬÑαθμϬå ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î³Î¿Ï¬ÖέμϬÄ
ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î³Î¹Î± να μϬÄει άνθϬÅϬâϬÄÎ¿Ï¬Ç Î¸Î­Î»ÎµÎ¹ ϬÑέϬÉϬÉεϬÅα διδακϬÑοϬÅικά και ϬÉαϬÅανϬÑαϬÑέϬÉϬÉεϬÅα
εϬÖϬáέλαια έλα βϬÅε άìιϬéϬÅγο κι εϬÉϬç ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ εϬÖαίϬÉθηϬÑÎ¿Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ κάνει αϬÑμϬåϬÉϬÜαιϬÅα
ξέϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñι αϬÑμϬåϬÉϬÜαιϬÅα κάνϬâ εγϬé άμα ϬÄιάϬÉϬâ να εξομολογοϬçμαι urbi et orbi
ϬÑα ανά ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î±Î¹Ï¬éÎ½ÎµÏ¬Ç Î±Î¹Ï¬ÉθημαϬÑικά μοϬÖ; μη με ϬÉϬÖγϬáϬçÎ¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Éε ϬÄαϬÅακαλϬé ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î­Ï¬áει
κάνει ϬÑην «ΠοδηλάϬÑιϬÉϬÉα» με ϬÑη άúÎ¬Î½Î¿Ï¬Ö Ï¬Éε ϬÉϬÑίϬáοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Î¬ïλϬçϬÑη ϬáαϬÅά ϬÉϬÑο ϬÄϬÅάμα
έϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄληϬÅοϬÜοϬÅηθεί ϬÑι ϬÄοδήλαϬÑο έϬáϬâ κάνει εγϬé ϬÉϬÑην ϬÄολϬÖκϬçμανϬÑη ζϬâή μοϬÖ
με ÎµÎ½Î½Î¿ÎµÎ¯Ï¬Ç Ï¬ÜανϬÑάζομαι έ λοιϬÄϬåν ϬÉιγά ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î­ÎºÎ±Î½Îµ κι ο ΧαϬÑÎ¶Î¹Î´Î¬ÎºÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄαϬÅαγϬâγή
ϬÑη «άúϬÖθολογία ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î£Î±Î²Î²Î¬Ï¬ÑοϬÖ» ϬÉε ϬÉϬÑίϬáοϬÖÏ¬Ç Î§Ï¬Åονά με ϬÑη άîημηϬÑϬÅιάδη
και ϬÑο άõέκκα να ϬÉÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄϬâ εγϬé ϬÑÎ¹Ï¬Ç Î´Î¹ÎºÎ­Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö Î¼Ï¬ÖÎ¸Î¿Î»Î¿Î³Î¯ÎµÏ¬Ç Î¿Î»Ï¬åκληϬÅη η βδομάδα
δεν ϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬áϬâϬÅάει άìιϬéϬÅγο μη Î¼Î¿Ï¬Ö Î±Ï¬ÄαϬÅÎ¹Î¸Î¼ÎµÎ¯Ï¬Ç Ï¬Ñι έϬáει κάνει μοϬÖϬÉÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Î³Î¹Î± θεαϬÑϬÅικά
άλλοϬÖÏ¬Ç Î´Î¯Ï¬ÉκοϬÖÏ¬Ç ÎµÎºÏ¬ÄομϬÄÎ­Ï¬Ç Ï¬ÉϬÖνεϬÅγαϬÉÎ¯ÎµÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÉϬÖναϬÖÎ»Î¯ÎµÏ¬Ç Î¼Î¼Î¼Î¼ άòεοδϬâϬÅάκηϬÇ
ϬÑϬéϬÅα δέϬÉαμε ϬÑο ξέϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄϬâÏ¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö Î±Î½ÎµÎ²Î¬Î¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñην ϬÄίεϬÉη ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î´ÎµÎ½ ϬÑην έϬáϬâ και μικϬÅή
ϬáαϬáαϬáα κϬåϬÜâ¬Ä¬ô ϬÑην ϬÄλάκα κι άμα ϬÄάθϬâ ϬÑίϬÄοϬÑα βϬÅε κακοϬçϬÅγε θα μâ¬Ä¬ô έϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Î²Î¬Ï¬ÅÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÉοϬÖ
είϬÄα ϬáαϬáαϬáα μη με ϬÉϬÖγϬáϬçÎ¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÑέϬÅÎ±Ï¬Ç Î¼Îµ ϬÑα ϬÖϬÄονοοϬçμενα και μη Î¼Î¿Ï¬Ö Î»ÎµÏ¬Ç Î³Î¹Î± ϬÉϬÄοϬÖδέϬÇ
ϬÉε Ϭâδεία και διϬÄλϬéμαϬÑα θα ϬÉÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÜέϬÅϬâ ϬÑη ϬÉϬÖϬÉκεϬÖή ϬÉϬÑο κεϬÜάλι κι ÎµÎ¼ÎµÎ¯Ï¬Ç Î´Î·Î»Î±Î´Î®
ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¯Î¼Î±Ï¬ÉϬÑε ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¼Î¹ÎºÏ¬ÅοϬç ΠολϬÖϬÑεϬáÎ½ÎµÎ¯Î¿Ï¬Ö Î¬ìιϬéϬÅγο μην ϬÄÎ±Î¯Î¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Î¼Îµ ϬÑÎ¹Ï¬Ç Î»Î­Î¾ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬áαϬáαϬáα
με ÎºÎ¬Î½ÎµÎ¹Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ γελάϬâ ενϬé δεν θα έϬÄϬÅεϬÄε έϬáϬâ ϬÄίεϬÉη ϬÄαιδί Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Äί-ε-ϬÉη ϬÑο έϬáειϬÇ
ϬÉϬÖνειδηϬÑοϬÄοιήϬÉει αϬÖϬÑϬå βϬÅε έγκλημα; και ϬÑι Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Ñο Î»ÎµÏ¬Ç Ï¬åϬÑι αϬÉϬáολείϬÑαι με ϬÑην
εκϬÄαίδεϬÖϬÉη κι η διϬÄλανή Î¼Î¿Ï¬Ö Î· κϬÖϬÅία ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î­Ï¬áει ϬÄάϬÅκινϬÉον αϬÉϬáολήθηκε
και οϬçϬÑε ϬÑο εϬÜάϬÄαξ δεν θα ϬÄάϬÅει Î±Ï¬Ç Î³ÎµÎ»Î¬Ï¬ÉϬâ για ϬÄϬÅοϬÉϬåν Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Ñο είϬÄεϬÇ;
άìιϬéϬÅγο ϬÉϬÑο έϬáϬâ ϬÄει θα εϬÄÎ¹Î»Î­Î³ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñι θα Î¼Î¿Ï¬Ö Î»ÎµÏ¬Ç Î­Ï¬áÎµÎ¹Ï¬Ç Î½Î± ÎºÎ¬Î½ÎµÎ¹Ï¬Ç Î¼Îµ εϬçθϬÅαϬÖϬÉϬÑο
άνθϬÅϬâϬÄο ϬÑι είνâ¬Ä¬ô αϬÖϬÑά ϬÑϬéϬÅα μια ϬáαϬÅά κι εϬÅϬâϬÑεϬçϬÉÎ¹Î¼Î¿Ï¬Ç Î± θα ϬÉϬÑο κλείϬÉϬâ και θα
κάνοϬÖμε ϬÄάλι καμιά βδομάδα να μιλήϬÉοϬÖμε και αμαϬÅϬÑίαν οϬÖκ έϬáϬâ εϬÉϬç
ϬÑο εϬÄεδίϬâÎ¾ÎµÏ¬Ç Î²Ï¬Åε ηδονοθήϬÅα ϬÄοϬç είναι ϬÑα καλά Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Ñα ϬáάϬÄια;…”
    
 

άòÎ¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¤Ï¬ÅιάνϬÑα

 

 

969079_10201404574619496_939125906_n

 
 
 
ΣϬÑην άëθήνα και ϬÉϬÑα ϬÄϬÅοάϬÉϬÑια,
ϬÉϬÑÎ¹Ï¬Ç Î³ÎµÎ¹Ï¬ÑÎ¿Î½Î¹Î­Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÑο κένϬÑϬÅο,
ακοϬçϬâ ϬÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬àιθϬçϬÅοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÑϬâν κϬÑιϬÅίϬâν
και ϬÑϬâν ανθϬÅϬéϬÄϬâν
και ϬÄϬÅοϬÉϬÄαθϬéνϬÑÎ±Ï¬Ç Î½Î± ϬÑα ϬÉϬÖνθέϬÉϬâ
αϬÄοδιοϬÅγανϬéνομαι ϬÄεϬÅιϬÉϬÉϬåϬÑεϬÅο.
άìιαϬÑί  μεγαλϬéνονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Éε ϬÑέϬÉϬÉεϬÅιϬÇ
διαϬÜοϬÅεϬÑÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ αλλοϬÄϬÅϬåϬÉÎ±Î»Î»ÎµÏ¬Ç Î´ÎµÎºÎ±ÎµÏ¬ÑίεϬÇ,
είναι ϬÉκληϬÅή και ίϬÉϬâÏ¬Ç Î¼Î¬Ï¬Ñαιη η ϬÄϬÅοϬÉαϬÅμογή
ϬÉε ϬåλεϬÇ.
άëϬÄâ¬Ä¬ô ϬÑη μια η εϬÄιβίϬâϬÉη, αϬÄâ¬Ä¬ô ϬÑην άλλη ϬÑα θέλϬâ
και ϬÄάνϬÑα αϬÄϬå ϬÄίϬÉϬâ ϬÑα ϬåνειϬÅα.
άàϬÑϬÉι διαϬÉϬÑαϬÖϬÅϬéθηκε η ϬÉϬÄοϬÖδή ϬÑϬâν ανθϬÅϬéϬÄϬâν
με ϬÑα οικονομικά,
έϬÑϬÉι ϬÄεϬÅνάει ο ϬáϬÅϬåνοϬÇ, αλλάζοϬÖν ϬÑα εϬÄαγγέλμαϬÑα,
αλλά ϬÄαϬÅαμένοϬÖν ϬÑα λϬåγια … και οι ήϬáοι.
άöάϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¸Î± με ϬÄεϬÑϬçϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Î½Î± μεϬÑαϬÜέϬÅϬâ μιλϬéνϬÑαϬÇ
ϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÉκέϬàειϬÇ,
ϬÑÎ¹Ï¬Ç Î´Î¹ÎºÎ­Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î¹ ϬÑϬâν άλλϬâν ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¾ÎµÏ¬áϬéϬÅιϬÉα,
κάϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¸Î± με ϬÄεϬÑϬçϬáειϬÇ
να αναϬÄαϬÅάγϬâ ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î®Ï¬áοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÑϬâν ανθϬÅϬéϬÄϬâν
ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Ï¬ÑάϬÜεϬÅαν και ϬÄέϬÅαϬÉαν μέϬÉα μοϬÖ.
άöαι είναι ϬÄολλοί και διάϬÜοϬÅοι.
Σαν ϬÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬áοϬÅοϬçÏ¬Ç Ï¬ÑοϬÖϬÇ.
 
 

Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ç Î® Panos

 

 

1656214_10200471787076347_2017758671_n

 
 
 
εϬÄίϬÉÎ·Ï¬Ç Î³Î½Ï¬âϬÉϬÑϬåÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬâÏ¬Ç tzapan5
ϬÉϬÄοϬçδαϬÉε ΤοϬÖϬÅιϬÉϬÑικά άïϬÄαγγέλμαϬÑα και
performing Arts.
ΠαϬÅάλληλα με ϬÑην μοϬÖϬÉική αϬÉϬáολήθηκε
και με ϬÑην διδαϬÉκαλία ϬÑÎ·Ï¬Ç Î¬ëÎ³Î³Î»Î¹ÎºÎ®Ï¬Ç Î³Î»Ï¬éϬÉϬÉαϬÇ
ϬâÏ¬Ç ÎµÎ¹Ï¬ÉηγηϬÑÎ®Ï¬Ç ÎµÎºÏ¬ÄαιδεϬÖϬÑικϬéν ϬÉεμιναϬÅίϬâν
ϬÉϬÑον ιδιϬâϬÑικϬå ϬÑομέα.
ΣϬÖνεϬÅγάϬÉϬÑηκε με ϬÑον άúιϬáάλη άîέλϬÑα ϬÉϬÑα άλμϬÄοϬÖÎ¼Ï¬Ç Ï¬ÑοϬÖ:
â¬Ä¬úHalcyon Daysâ¬Ä¬ù (ϬÑίϬÑλοι tracks â¬Ä¬úHalcyon Daysâ¬Ä¬ù
& â¬Ä¬úThe Way You Touch My Soulâ¬Ä¬ù
ϬÉϬÑίϬáοι, ϬÜϬâνηϬÑικά και μοϬÖϬÉική ϬÉϬçνθεϬÉη)
2001 Distance records
â¬Ä¬úVulnerableâ¬Ä¬ù (ϬÉϬÑίϬáοι, ϬÜϬâνηϬÑικά και μοϬÖϬÉική ϬÉϬçνθεϬÉη)
2002 Distance records.
Το άλμϬÄοϬÖμ αϬÖϬÑϬå ϬÄεϬÅιέϬáει και ϬÑο track â¬Ä¬úάô’m Not άöeenâ¬Ä¬ù
ϬÉϬÖνεϬÅγαϬÉία ϬÑϬâν άúιϬáάλη άîέλϬÑα
και Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ö Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ö Î¼Îµ ϬÑην Billie Ray Martin.
Το 2003 o Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÉϬÖνεϬÅγάϬÉϬÑηκε με ϬÑον Antony P.
ϬÉϬÑο project ϬÑοϬÖ
SUPERMARKET και ϬÑίϬÑλο άλμϬÄοϬÖμ â¬Ä¬úPlasticineâ¬Ä¬ù
(ϬÉϬÑίϬáοι , ϬÜϬâνηϬÑικά, μοϬÖϬÉική ϬÉϬçνθεϬÉη) E-Terra Music.
ΤϬÅαγοϬçδια αϬÄϬå ακϬÖκλοϬÜϬåϬÅηϬÑο ϬÖλικϬå μϬÄοϬÅείϬÑε
να ακοϬçϬÉεϬÑε ϬÉϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÉÎµÎ»Î¯Î´ÎµÏ¬Ç Ï¬ÑοϬÖ
Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ö Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÑο Myspace και Soundcloud
ϬåϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¼Ï¬ÜανίζεϬÑαι ϬâÏ¬Ç tzapan5. 
 
 

 άùÎ¯ÎºÎ¿Ï¬Ç Î Ï¬ÅιϬåβολοϬÇ

 
 
 Blue Dream by Anuchit Sundarakiti
 
 
 
 
Σε μια ϬÄϬÅαγμαϬÑικϬåϬÑηϬÑα αϬÑέϬÅμονο
βϬÅϬå(γ)Ϭáο – ϬÄαϬÅθένο ϬÑοϬÄίο
μαϬÑαιϬâμένϬâν ονείϬÅϬâν- άλλοϬÑε ϬÄαϬÅιϬÉϬÑάνει
ϬÄϬâÏ¬Ç Î´Î¹Î´Î¬Ï¬Éκει ϬÜϬÖϬÉική
κι άλλοϬÑε ϬÄϬÅοϬÉϬÄοιείϬÑαι ϬÄϬâÏ¬Ç Î¼Î¿Ï¬ÖνϬÑζοϬÖϬÅϬéνει
Î»Î­Î¾ÎµÎ¹Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÉϬÑίϬáοϬÖϬÇ
ϬÉε ξεϬáαϬÉμένα ϬáαϬÅϬÑιά. άïίϬáε δίκιο μάλλον
ο Π. άúϬÄοϬÖÎºÎ¬Î»Î±Ï¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Î­Î³Ï¬ÅαϬÜε:
«άïίμαϬÉϬÑε ϬÑα ϬÑαξίδια ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î±Ï¬Åνηθήκαμε.»
άúϬåÎ½Î¹Î¼Î¿Ï¬Ç ÎµÏ¬ÄιϬÉκέϬÄϬÑÎ·Ï¬Ç Î½Î¿Î¼Î¬Î´Î±Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ­Î½Ï¬ÑϬÅοϬÖ
ϬÑÎ·Ï¬Ç Î¬ëθήναϬÇ
δε διακινδϬÖνεϬçει να ϬÄάει ϬÄολϬç μακϬÅιά
[ανϬÑιϬÉϬÑϬÅέϬÜονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Ñον άàλιοϬÑ] για να μη μάθει ϬÄϬåϬÉο μακϬÅιά
μϬÄοϬÅεί ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Î½Î± ϬÄάει. άìιâ¬Ä¬ô αϬÖϬÑϬåν
οι ϬÉϬÑίϬáοι ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬öαββαδία ϬÑον ϬÑαξιδεϬçοϬÖν
[άùiels γαϬŠϬÄάνϬâ ϬÉε μια
αγϬÅιϬåϬáηνα]: «άòá½° μείνϬâ ϬÄάνϬÑα ἰδανικὸϬÇ
κι ἬÄÎ½Î¬Î¾Î¹Î¿Ï¬Ç á¼¬êϬÅαϬÉϬÑὴϬÇ
ϬÑῶν μακϬÅϬÖϬÉμένϬâν ϬÑαξιδιῶν
καὶ ϬÑῶν γαλάζιϬâν ϬÄϬåνϬÑϬâν…»

 

άìÎ¹Î¬Î½Î½Î·Ï¬Ç Î¬ñελιαναίοϬÇ

 
 
 
zel
 
 
 
άìεννήθηκε ϬÑον άìενάϬÅη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬Ï¬ÉϬâϬÑÎ¿Ï¬Ö Î­Ï¬ÑοϬÖÏ¬Ç 1978.
ΥϬÄήϬÅξε αϬÅθϬÅογϬÅάϬÜοϬÇ
ϬÉε ϬÄολλά μοϬÖϬÉικά sites, αϬÄοκλειϬÉϬÑικϬåϬÇ
ϬÜϬâϬÑογϬÅάϬÜÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÖγκϬÅοϬÑήμαϬÑοϬÇ
«άîιάϬÜανα άöϬÅίνα» για ϬÄολλά ϬáϬÅϬåνια,
έγινε διϬÉκοθέϬÑηϬÇ, ϬÜÎ±Î½Î¶Î¹Î½Î¬Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÄολλά
άλλα εϬÄαγγέλμαϬÑα ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÏ¬ÖϬÑϬÖϬáϬéÏ¬Ç Î­ÎºÎ±Î½Îµ
για να βιοϬÄοϬÅιϬÉϬÑεί. ΠοιήμαϬÑα
και κείμενά ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î­Ï¬áοϬÖν ϬáϬÅηϬÉιμοϬÄοιηθεί
για θεαϬÑϬÅÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÄαϬÅαϬÉϬÑάϬÉειϬÇ,
opening acts και performances.
άñει κι εϬÅγάζεϬÑαι ϬâÏ¬Ç Î´Î¹Ï¬ÉκοθέϬÑηϬÇ
ϬÉϬÑην άõεϬÖκϬâϬÉία ενϬé είναι εκδϬåϬÑηϬÇ
ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬öϬÖϬÄϬÅιακοϬç ϬÄεϬÅιοδικοϬç
ϬÑέϬáÎ½Î·Ï¬Ç Â«Straw Dogs magazine».
άàϬáει κϬÖκλοϬÜοϬÅήϬÉει ϬÑϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄοιηϬÑÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÉϬÖλλογέϬÇ.
 
 
 

άöαϬÉϬÑÎµÎ»Î¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¬ëνϬÑϬâνίοϬÖ

 
 
 
 
elvis5
 
 
 
ΤενϬåϬÅÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÉϬÑην άåϬÄεϬÅα ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î ÎµÎºÎ¯Î½Î¿Ï¬Ö, με εκϬÄληκϬÑική ομοιϬåϬÑηϬÑα
με ϬÑον ΠϬÅίϬÉλεϬÖ, διάϬÉημα ϬÄεϬÅϬÉϬåνα ϬÉϬÑην άÜϬÄϬâ άëναϬÑολή
με ϬÄάϬÅα ϬÄÎ¿Î»Î»Î­Ï¬Ç ÎµÎ¼Ï¬ÜανίϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Éε εοϬÅϬÑαϬÉϬÑικά ϬÉϬéοϬÖ
ϬÉε καμϬÄαϬÅέ ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬õÎ±Ï¬Ç Î¬íÎ­Î³ÎºÎ±Ï¬Ç Ï¬Éαν μεϬÑεμϬàϬçϬáϬâϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬àλβιϬÇ.
 
 
 

άúοναϬáϬåÏ¬Ç Î¬ëβάδιϬÉϬÑοϬÇ

 
 
 
 
monaxos
 
 
 
άëϬÄϬå ϬÑÎ·Ï¬Ç Î·Î»Î¹ÎºÎ¯Î±Ï¬Ç Ï¬ÑϬâν 17 εϬÑϬéν εϬÄεδϬåθη μεϬÑά Î¶Î®Î»Î¿Ï¬Ö ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñην μελέϬÑη
ϬÑϬâν άôεϬÅϬéν γϬÅαϬÜϬéν και ϬÑην εϬÜαϬÅμογή ϬÑϬâν θείϬâν ενϬÑολϬéν.
ΣκοϬÄϬåÏ¬Ç Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¶Ï¬âÎ®Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Î· αγάϬÄη, η ομοϬÅϬÜιά και η ϬÄοίηϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬òεοϬç.
Τα καλοκαίϬÅια διοϬÅγάνϬâνει εκδϬÅομέϬÇ, ϬÑα ΣαββαϬÑοκϬçϬÅιακα
ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Äολλά μέϬÅη ϬÑÎ·Ï¬Ç Î¬ïλλάδοϬÇ, με εϬÄιϬÉκέϬàÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Éε άôεϬÅÎ­Ï¬Ç Î¬úονέϬÇ
και ιϬÉϬÑοϬÅÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÄεϬÅιοϬáέϬÇ.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No Comments Yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *