Â
άöϬéϬÉϬÑÎ±Ï¬Ç Î¬öϬâϬÉϬÑÎ¬ÎºÎ¿Ï¬Ç a.k.a Oldboy
Â
άëϬÄϬå ϬÑο 2005 ϬÑον διαβάζοϬÖμε ϬÉϬÑο μϬÄλογκ ϬÑοϬÖ
old-boy.blogspot.com.
άàκϬÑοϬÑε ÎϬáει ϬÉϬÖνεϬÅγαϬÉϬÑεί με διάϬÜοϬÅα μÎϬÉα,
ÎνϬÑϬÖϬÄα και ηλεκϬÑϬÅονικά.
άúε ϬÅαδιϬåϬÜϬâνο ϬÄοϬÑÎ, για λϬåγοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Î¸Î± γίνοϬÖν
ξεκάθαϬÅοι αν ϬÑϬÖϬáϬåν κάνει ϬÄϬâÏ¬Ç Î±ÎºÎ¿Ï¬çει ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Ï¬Ñην
εκϬÄομϬÄή ϬÑοϬÖ.
Το βιβλίο «άüLD BOY – ϬÄλÎι μολÎξειϬÇ» ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î»Î¬Ï¬ÑϬÅεϬàαν
εκδϬåϬÑηϬÇ, κοινϬå και κϬÅιϬÑικοί, κϬÖκλοϬÜοϬÅεί αϬÄϬå
ϬÑÎ¹Ï¬Ç ÎµÎºÎ´Ï¬åϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç bibliotheque.
Â
ÂάíαϬÅϬéÎ½Î¿Ï¬Ç Î¬åϬÅϬÉον
  Â
άìια ϬÑον άνθϬÅϬâϬÄο ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¹Ï¬ÉϬáϬÖϬÅίζεϬÑαι : ϬåϬÑι ϬÄάνϬÑα
ϬÖϬÄάϬÅϬáει ϬáϬéϬÅÎ¿Ï¬Ç Î³Î¹Î± Îνα ακϬåμα αϬÑϬåϬÄημα, δεν
ϬÖϬÄάϬÅϬáοϬÖν ϬÉοβαϬÅÎÏ¬Ç Ï¬ÄληϬÅοϬÜοϬÅίεϬÇ
άÜλλϬâϬÉϬÑε δεν ϬÄϬÅϬåκειϬÑαι ϬÄαϬÅά για Îνα μη ϬÉοβαϬÅϬå
ϬÄϬÅϬåϬÉϬâϬÄο ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î²Î¿Î»Î¿Î´ÎϬÅνει
Σε γνϬâϬÉϬÑή αθηναϬäκή ϬÄλαϬÑεία
ολομϬåναϬáο ϬÉαν καλαμιά ϬÉϬÑον κάμϬÄο
κϬÖκλοϬÜοϬÅεί νϬÑϬÖμÎÎ½Î¿Ï¬Ç Î¼Îµ ϬÄαϬÅαδοϬÉιακή ϬÜοϬÖϬÉϬÑανÎλα,
ϬÉϬÑο ζενίθ ϬÑÎ·Ï¬Ç Î±Ï¬ÄαιϬÉÎ¹Î¿Î´Î¿Î¾Î¯Î±Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬áοϬÅεϬçει ϬáοϬÅοϬçϬÇ
ϬÑÎ·Ï¬Ç ÎµÎ»Î»Î·Î½Î¹ÎºÎ®Ï¬Ç Î»ÎµÎ²ÎµÎ½Ï¬ÑÎ¹Î¬Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Î²Î¿Ï¬ÖνοϬç και ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ¬Î¼Ï¬ÄοϬÖ,
ή ϬÑον ϬáοϬÅϬå ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬ñαλϬåγγοϬÖ
μϬÄεϬÅδεϬçει ήϬáοϬÖÏ¬Ç Î±Ï¬ÄϬå ϬÑο ϬÄαϬÅϬåν και ϬÑο μÎλλον,
μϬÄεϬÅδεϬçει ϬÑα λϬåγια ϬÑοϬÖ,
μϬÄεϬÅδεϬçει ϬÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÄάνϬÑεϬÇ,
μϬÄεϬÅδεϬçει μοϬÖϬÉικÎÏ¬Ç Î³Î®Î¹Î½ÎµÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ μελϬâÎ´Î¯ÎµÏ¬Ç Î±Ï¬ÄϬå ϬÑο ϬÖϬÄεϬÅϬÄÎϬÅαν,
καϬÑάÑεϬÄάγγελμα καλεί ϬÄνεϬçμαϬÑα νεκϬÅϬéν
και ζϬâνϬÑανϬéν ϬÄεθαμÎνϬâν,
ϬÅίϬáνει ϬÑα ϬÑαϬÅϬé και λÎει ϬÑη μοίϬÅα ϬÉαϬÇ
(κλαίγονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Ñη δική ϬÑοϬÖ)
και εϬÄίϬÉηϬÇ
λαϬÑϬÅεϬçει να καϬÄνίζει
ϬÜθηνά ϬÑϬÉιγάϬÅα
κι ακϬÅιβά ϬÄοϬçϬÅα
κι ϬåϬÑαν βϬÅίϬÉκει ϬÑα δϬçϬÉκολα
καϬÑαϬÜεϬçγει ϬÉε μεϬÅικά ϬÜθηνά ϬÑαϬáϬÖδακϬÑϬÖλοϬÖϬÅγικά κϬåλϬÄα
καϬÑαϬÄίνονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬ÉϬÄαθιά
και ϬÑεμαϬáίζονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Ñον εϬÖαϬÑϬå ϬÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬Éε δϬÖο κομμάϬÑια,
κάνονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬ÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÄάνϬÑÎµÏ¬Ç Î½Î± αναϬÅϬâϬÑηθοϬçν :
– άòεΠμοϬÖ, ϬÄϬåϬÉο Ϭáαμηλά μϬÄοϬÅεί να ϬÄÎϬÉει
ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Î³Î¹Î± Îνα μεϬÅοκάμαϬÑο ϬÑÎ·Ï¬Ç Ï¬ÄείναϬÇ;
ΣϬÄϬçϬÅÎ¿Ï¬Ç Î§Î®Ï¬ÅαϬÇÂ
Â
άúε κλαϬÉϬÉικÎÏ¬Ç Ï¬ÉϬÄοϬÖδÎÏ¬Ç (γαλλικά και ϬåϬáι ϬÄιάνο),
εϬÅαϬÉϬÑÎ®Ï¬Ç Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬ÖϬÉικήϬÇ
και ϬÑϬâν βιβλίϬâν, οϬÄαδϬåÏ¬Ç Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Ï¬ÉϬáολήϬÇ
ϬÑϬâν νϬÑελικάϬÑϬâν εϬÅαϬÉϬÑϬéν,
λάϬÑϬÅÎ·Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î»Î¿Ï¬ç ϬÜαγηϬÑοϬç και ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¿Î¯Î½Î¿Ï¬Ö
(εϬÅϬÖθϬÅοϬç καϬÑά ϬÄϬÅοϬÑίμηϬÉη).
άúεϬÑά ϬÑην διάγνϬâϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¼Î¹ÎºÏ¬ÅÎ¿Î²Î¯Î¿Ï¬Ö Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬ÖϬÉικήϬÇ
και ϬÄαϬÅοϬÖϬÉιάζϬâν κάθε
γνϬâϬÉϬÑϬå ϬÉϬçμϬÄϬÑϬâμα ϬåϬÄϬâÏ¬Ç Î±Î³Î¿Ï¬Åά δίϬÉκϬâν,
ϬÄαϬÅακολοϬçθηϬÉη ϬÉϬÖναϬÖλιϬéν,
εϬÅαϬÉιϬÑεϬáνικÎÏ¬Ç Ï¬ÅαδιοϬÜϬâνικÎÏ¬Ç ÎµÎºÏ¬ÄομϬÄÎϬÇ,
διϬÉκοθεϬÉία (dj!! ϬåϬáι ϬÄαίζοϬÖμε)
οι θεϬÅάϬÄονϬÑÎµÏ¬Ç Î¹Î±Ï¬ÑϬÅοί ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Ï¬ÑÎληξαν
ϬÄϬâÏ¬Ç Î· καϬÑάϬÉϬÑαϬÉÎ¹Ï¬Ç ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ μη ιάϬÉιμη ιδίϬâÏ¬Ç Ï¬Éε ϬÉϬÖνδϬÖαϬÉμϬå
με ϬÑο μικϬÅϬåβιο ϬÑÎ·Ï¬Ç Î²Î¹Î²Î»Î¹Î¿Ï¬ÜÎ±Î³Î¯Î±Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÑÎ·Ï¬Ç Ï¬ÉινεϬÜιλίαϬÇ,
ανεϬÜϬéνηϬÉαν ϬÑο κλαϬÉϬÉικϬå «άó εϬÄιϬÉϬÑήμη ϬÉηκϬéνει
ϬÑα ϬáÎϬÅια Ϭàηλά»
και ϬÉϬÑαμάϬÑηϬÉαν να αϬÉϬáολοϬçνϬÑαι ϬÄλÎον μαζί ϬÑοϬÖ.
ΤελεϬÖϬÑαίο ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Ï¬ÑαϬÜϬçγιο η μοϬÖϬÉική ομάδα
The Mysterons â¬Ä¬ì The Ultimate Musical Experience
μαζί με ϬÑον Bill Hunchback και ϬÑο Clipart Radio
ϬåϬÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄϬÅοϬÉϬÜÎϬÅει
ακοϬÖϬÉϬÑική ϬÑÎϬÅϬàη ϬÉϬÑα ϬéϬÑα αϬÄαιϬÑηϬÑικϬéν ακϬÅοαϬÑϬéν.
.
 ÂάúιϬáÎ¬Î»Î·Ï¬Ç Î¤Ï¬ÅανοϬÖδάκηϬÇÂ
 αϬÄϬå ϬÖϬÄοκλαϬÄείϬÉα ϬÑηλεϬÜϬâνική ϬÉϬÖνομιλία …και καλά ϬÜίλϬâν ϬÑοϬօ.
“…Îλα βϬÅε άìιϬéϬÅγο ϬÑι ÎºÎ¬Î½ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Äαιδί Î¼Î¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î¹ δεν αϬÄανϬÑÎ¬Ï¬Ç Ï¬ÉϬÑο ϬÑηλÎϬÜϬâνο;
ϬÄάλι ϬÄεϬÅί άλλα ϬÑϬÖϬÅÎ²Î¬Î¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬ÜαίνεϬÑαι ξÎϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñι εννοϬé και ϬáÎϬÉϬÑηκα
αν ϬÉε διακϬåϬÄϬÑϬâ είναι εϬÄείγον και άϬÉϬÑα αϬÖϬÑά ϬÑÎ¬Î¼Î±Î¸ÎµÏ¬Ç Ï¬ÜανϬÑάζομαι ϬÄάλι
θα ϬÑον ÎϬáοϬÖνε ϬÑον ΤϬÅανοϬÖδάκη ϬÉϬÑον ClipArt Radio να ϬÑϬåνε ϬÑϬÅϬéμε
ϬÉϬÑη μάϬÄα κάθε βδομάδα άϬÉε ϬÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉÎ¿Ï¬Ö Î»ÎϬâ δεν ξÎϬÅϬâ ϬÑι ζϬåϬÅι ϬÑϬÅαβάνε
με δαϬçϬÑονε αλλά θÎλϬâ να μάθϬâ ϬÑι ÎϬáει ϬÄια; ϬÑο κοκκαλάκι ϬÑÎ·Ï¬Ç Î½Ï¬ÖϬáϬÑεϬÅÎ¯Î´Î±Ï¬Ç Î¿ Î¸Î Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÖϬáϬéϬÅα με και μϬÄαϬÉϬÑακϬéθηκε ϬÉϬÑον καλϬçϬÑεϬÅο ϬÉϬÑαθμϬå ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î³Î¿Ï¬ÖÎÎ¼Ï¬Ä Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Î³Î¹Î± να μϬÄει άνθϬÅϬâϬÄÎ¿Ï¬Ç Î¸Îλει ϬÑÎϬÉϬÉεϬÅα διδακϬÑοϬÅικά και ϬÉαϬÅανϬÑαϬÑÎϬÉϬÉεϬÅα εϬÖϬáÎλαια Îλα βϬÅε άìιϬéϬÅγο κι εϬÉϬç ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ εϬÖαίϬÉθηϬÑÎ¿Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ κάνει αϬÑμϬåϬÉϬÜαιϬÅα ξÎϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñι αϬÑμϬåϬÉϬÜαιϬÅα κάνϬâ εγϬé άμα ϬÄιάϬÉϬâ να εξομολογοϬçμαι urbi et orbi ϬÑα ανά ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î±Î¹Ï¬éÎ½ÎµÏ¬Ç Î±Î¹Ï¬ÉθημαϬÑικά μοϬÖ; μη με ϬÉϬÖγϬáϬçÎ¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Éε ϬÄαϬÅακαλϬé ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎϬáει κάνει ϬÑην «ΠοδηλάϬÑιϬÉϬÉα» με ϬÑη άúÎ¬Î½Î¿Ï¬Ö Ï¬Éε ϬÉϬÑίϬáοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Î¬ïλϬçϬÑη ϬáαϬÅά ϬÉϬÑο ϬÄϬÅάμα ÎϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄληϬÅοϬÜοϬÅηθεί ϬÑι ϬÄοδήλαϬÑο ÎϬáϬâ κάνει εγϬé ϬÉϬÑην ϬÄολϬÖκϬçμανϬÑη ζϬâή Î¼Î¿Ï¬Ö Î¼Îµ ÎµÎ½Î½Î¿ÎµÎ¯Ï¬Ç Ï¬ÜανϬÑάζομαι ΠλοιϬÄϬåν ϬÉιγά ϬÑÎ¿Ï¬Ö Îκανε κι ο ΧαϬÑÎ¶Î¹Î´Î¬ÎºÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄαϬÅαγϬâγή ϬÑη «άúϬÖθολογία ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î£Î±Î²Î²Î¬Ï¬ÑοϬÖ» ϬÉε ϬÉϬÑίϬáοϬÖÏ¬Ç Î§Ï¬Åονά με ϬÑη άîημηϬÑϬÅιάδη και ϬÑο άõÎκκα να ϬÉÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄϬâ εγϬé ϬÑÎ¹Ï¬Ç Î´Î¹ÎºÎÏ¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö Î¼Ï¬ÖÎ¸Î¿Î»Î¿Î³Î¯ÎµÏ¬Ç Î¿Î»Ï¬åκληϬÅη η βδομάδα δεν ϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬áϬâϬÅάει άìιϬéϬÅγο μη Î¼Î¿Ï¬Ö Î±Ï¬ÄαϬÅÎ¹Î¸Î¼ÎµÎ¯Ï¬Ç Ï¬Ñι ÎϬáει κάνει μοϬÖϬÉικÎÏ¬Ç Î³Î¹Î± θεαϬÑϬÅικά άλλοϬÖÏ¬Ç Î´Î¯Ï¬ÉκοϬÖÏ¬Ç ÎµÎºÏ¬ÄομϬÄÎÏ¬Ç Ï¬ÉϬÖνεϬÅγαϬÉÎ¯ÎµÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÉϬÖναϬÖÎ»Î¯ÎµÏ¬Ç Î¼Î¼Î¼Î¼ άòεοδϬâϬÅÎ¬ÎºÎ·Ï¬Ç Ï¬ÑϬéϬÅα δÎϬÉαμε ϬÑο ξÎϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄϬâÏ¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö Î±Î½ÎµÎ²Î¬Î¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñην ϬÄίεϬÉη ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î´ÎµÎ½ ϬÑην ÎϬáϬâ και μικϬÅή ϬáαϬáαϬáα κϬåϬÜâ¬Ä¬ô ϬÑην ϬÄλάκα κι άμα ϬÄάθϬâ ϬÑίϬÄοϬÑα βϬÅε κακοϬçϬÅγε θα μâ¬Ä¬ô ÎϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Î²Î¬Ï¬ÅÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÉÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¯Ï¬Äα ϬáαϬáαϬáα μη με ϬÉϬÖγϬáϬçÎ¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÑÎϬÅÎ±Ï¬Ç Î¼Îµ ϬÑα ϬÖϬÄονοοϬçμενα και μη Î¼Î¿Ï¬Ö Î»ÎµÏ¬Ç Î³Î¹Î± ϬÉϬÄοϬÖδÎÏ¬Ç Ï¬Éε Ϭâδεία και διϬÄλϬéμαϬÑα θα ϬÉÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÜÎϬÅϬâ ϬÑη ϬÉϬÖϬÉκεϬÖή ϬÉϬÑο κεϬÜάλι κι ÎµÎ¼ÎµÎ¯Ï¬Ç Î´Î·Î»Î±Î´Î® ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¯Î¼Î±Ï¬ÉϬÑε ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¼Î¹ÎºÏ¬ÅοϬç ΠολϬÖϬÑεϬáÎ½ÎµÎ¯Î¿Ï¬Ö Î¬ìιϬéϬÅγο μην ϬÄÎ±Î¯Î¶ÎµÎ¹Ï¬Ç Î¼Îµ ϬÑÎ¹Ï¬Ç Î»ÎÎ¾ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬áαϬáαϬáα με ÎºÎ¬Î½ÎµÎ¹Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ γελάϬâ ενϬé δεν θα ÎϬÄϬÅεϬÄε ÎϬáϬâ ϬÄίεϬÉη ϬÄαιδί Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Äί-ε-ϬÉη ϬÑο ÎϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÉϬÖνειδηϬÑοϬÄοιήϬÉει αϬÖϬÑϬå βϬÅε Îγκλημα; και ϬÑι Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Ñο Î»ÎµÏ¬Ç Ï¬åϬÑι αϬÉϬáολείϬÑαι με ϬÑην εκϬÄαίδεϬÖϬÉη κι η διϬÄλανή Î¼Î¿Ï¬Ö Î· κϬÖϬÅία ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎϬáει ϬÄάϬÅκινϬÉον αϬÉϬáολήθηκε και οϬçϬÑε ϬÑο εϬÜάϬÄαξ δεν θα ϬÄάϬÅει Î±Ï¬Ç Î³ÎµÎ»Î¬Ï¬ÉϬâ για ϬÄϬÅοϬÉϬåν Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Ñο είϬÄεϬÇ; άìιϬéϬÅγο ϬÉϬÑο ÎϬáϬâ ϬÄει θα εϬÄιλÎÎ³ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Ñι θα Î¼Î¿Ï¬Ö Î»ÎµÏ¬Ç ÎϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Î½Î± ÎºÎ¬Î½ÎµÎ¹Ï¬Ç Î¼Îµ εϬçθϬÅαϬÖϬÉϬÑο άνθϬÅϬâϬÄο ϬÑι είνâ¬Ä¬ô αϬÖϬÑά ϬÑϬéϬÅα μια ϬáαϬÅά κι εϬÅϬâϬÑεϬçϬÉÎ¹Î¼Î¿Ï¬Ç Î± θα ϬÉϬÑο κλείϬÉϬâ και θα κάνοϬÖμε ϬÄάλι καμιά βδομάδα να μιλήϬÉοϬÖμε και αμαϬÅϬÑίαν οϬÖκ ÎϬáϬâ εϬÉϬç ϬÑο εϬÄεδίϬâÎ¾ÎµÏ¬Ç Î²Ï¬Åε ηδονοθήϬÅα ϬÄοϬç είναι ϬÑα καλά Î¼Î¿Ï¬Ö Ï¬Ñα ϬáάϬÄια;…”     Â
άòÎ¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¤Ï¬ÅιάνϬÑα
   ΣϬÑην άëθήνα και ϬÉϬÑα ϬÄϬÅοάϬÉϬÑια,
ϬÉϬÑÎ¹Ï¬Ç Î³ÎµÎ¹Ï¬ÑονιÎÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÑο κÎνϬÑϬÅο, ακοϬçϬâ ϬÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬àιθϬçϬÅοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÑϬâν κϬÑιϬÅίϬâν
και ϬÑϬâν ανθϬÅϬéϬÄϬâν
και ϬÄϬÅοϬÉϬÄαθϬéνϬÑÎ±Ï¬Ç Î½Î± ϬÑα ϬÉϬÖνθÎϬÉϬâ
αϬÄοδιοϬÅγανϬéνομαι ϬÄεϬÅιϬÉϬÉϬåϬÑεϬÅο.
άìιαϬÑί μεγαλϬéνονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Éε ϬÑÎϬÉϬÉεϬÅιϬÇ
διαϬÜοϬÅεϬÑικÎÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ αλλοϬÄϬÅϬåϬÉÎ±Î»Î»ÎµÏ¬Ç Î´ÎµÎºÎ±ÎµÏ¬ÑίεϬÇ, είναι ϬÉκληϬÅή και ίϬÉϬâÏ¬Ç Î¼Î¬Ï¬Ñαιη η ϬÄϬÅοϬÉαϬÅμογή
ϬÉε ϬåλεϬÇ.
άëϬÄâ¬Ä¬ô ϬÑη μια η εϬÄιβίϬâϬÉη, αϬÄâ¬Ä¬ô ϬÑην άλλη ϬÑα θÎλϬâ
και ϬÄάνϬÑα αϬÄϬå ϬÄίϬÉϬâ ϬÑα ϬåνειϬÅα.
άàϬÑϬÉι διαϬÉϬÑαϬÖϬÅϬéθηκε η ϬÉϬÄοϬÖδή ϬÑϬâν ανθϬÅϬéϬÄϬâν
με ϬÑα οικονομικά,
ÎϬÑϬÉι ϬÄεϬÅνάει ο ϬáϬÅϬåνοϬÇ, αλλάζοϬÖν ϬÑα εϬÄαγγÎλμαϬÑα,
αλλά ϬÄαϬÅαμÎνοϬÖν ϬÑα λϬåγια … και οι ήϬáοι.
άöάϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¸Î± με ϬÄεϬÑϬçϬáÎµÎ¹Ï¬Ç Î½Î± μεϬÑαϬÜÎϬÅϬâ μιλϬéνϬÑαϬÇ
ϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÉκÎϬàειϬÇ,
ϬÑÎ¹Ï¬Ç Î´Î¹ÎºÎÏ¬Ç Î¼Î¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î¹ ϬÑϬâν άλλϬâν ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¾ÎµÏ¬áϬéϬÅιϬÉα,
κάϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¸Î± με ϬÄεϬÑϬçϬáειϬÇ
να αναϬÄαϬÅάγϬâ ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î®Ï¬áοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÑϬâν ανθϬÅϬéϬÄϬâν
ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Ï¬ÑάϬÜεϬÅαν και ϬÄÎϬÅαϬÉαν μÎϬÉα μοϬÖ.
άöαι είναι ϬÄολλοί και διάϬÜοϬÅοι.
Σαν ϬÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬áοϬÅοϬçÏ¬Ç Ï¬ÑοϬÖϬÇ.  Â
Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ç Î® Panos
   εϬÄίϬÉÎ·Ï¬Ç Î³Î½Ï¬âϬÉϬÑϬåÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬâÏ¬Ç tzapan5
ϬÉϬÄοϬçδαϬÉε ΤοϬÖϬÅιϬÉϬÑικά άïϬÄαγγÎλμαϬÑα και
performing Arts.
ΠαϬÅάλληλα με ϬÑην μοϬÖϬÉική αϬÉϬáολήθηκε
και με ϬÑην διδαϬÉκαλία ϬÑÎ·Ï¬Ç Î¬ëÎ³Î³Î»Î¹ÎºÎ®Ï¬Ç Î³Î»Ï¬éϬÉϬÉαϬÇ
ϬâÏ¬Ç ÎµÎ¹Ï¬ÉηγηϬÑÎ®Ï¬Ç ÎµÎºÏ¬ÄαιδεϬÖϬÑικϬéν ϬÉεμιναϬÅίϬâν
ϬÉϬÑον ιδιϬâϬÑικϬå ϬÑομÎα.
ΣϬÖνεϬÅγάϬÉϬÑηκε με ϬÑον άúιϬáάλη άîÎλϬÑα ϬÉϬÑα άλμϬÄοϬÖÎ¼Ï¬Ç Ï¬ÑοϬÖ:
â¬Ä¬úHalcyon Daysâ¬Ä¬ù (ϬÑίϬÑλοι tracks â¬Ä¬úHalcyon Daysâ¬Ä¬ù
& â¬Ä¬úThe Way You Touch My Soulâ¬Ä¬ù
ϬÉϬÑίϬáοι, ϬÜϬâνηϬÑικά και μοϬÖϬÉική ϬÉϬçνθεϬÉη)
2001 Distance records
â¬Ä¬úVulnerableâ¬Ä¬ù (ϬÉϬÑίϬáοι, ϬÜϬâνηϬÑικά και μοϬÖϬÉική ϬÉϬçνθεϬÉη)
2002 Distance records.
Το άλμϬÄοϬÖμ αϬÖϬÑϬå ϬÄεϬÅιÎϬáει και ϬÑο track â¬Ä¬úάô’m Not άöeenâ¬Ä¬ù
ϬÉϬÖνεϬÅγαϬÉία ϬÑϬâν άúιϬáάλη άîÎλϬÑα
και Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ö Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ö Î¼Îµ ϬÑην Billie Ray Martin.
Το 2003 o Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÉϬÖνεϬÅγάϬÉϬÑηκε με ϬÑον Antony P.
ϬÉϬÑο project ϬÑοϬÖ
SUPERMARKET και ϬÑίϬÑλο άλμϬÄοϬÖμ â¬Ä¬úPlasticineâ¬Ä¬ù
(ϬÉϬÑίϬáοι , ϬÜϬâνηϬÑικά, μοϬÖϬÉική ϬÉϬçνθεϬÉη) E-Terra Music.
ΤϬÅαγοϬçδια αϬÄϬå ακϬÖκλοϬÜϬåϬÅηϬÑο ϬÖλικϬå μϬÄοϬÅείϬÑε
να ακοϬçϬÉεϬÑε ϬÉϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÉÎµÎ»Î¯Î´ÎµÏ¬Ç Ï¬ÑοϬÖ
Î Î¬Î½Î¿Ï¬Ö Î¤Î¶Î¬Ï¬ÜÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÑο Myspace και Soundcloud
ϬåϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¼Ï¬ÜανίζεϬÑαι ϬâÏ¬Ç tzapan5.  Â
 άùÎ¯ÎºÎ¿Ï¬Ç Î Ï¬ÅιϬåβολοϬÇ
  Â
βϬÅϬå(γ)Ϭáο – ϬÄαϬÅθÎνο ϬÑοϬÄίο
μαϬÑαιϬâμÎνϬâν ονείϬÅϬâν- άλλοϬÑε ϬÄαϬÅιϬÉϬÑάνει
ϬÄϬâÏ¬Ç Î´Î¹Î´Î¬Ï¬Éκει ϬÜϬÖϬÉική
κι άλλοϬÑε ϬÄϬÅοϬÉϬÄοιείϬÑαι ϬÄϬâÏ¬Ç Î¼Î¿Ï¬ÖνϬÑζοϬÖϬÅϬéνει
λÎÎ¾ÎµÎ¹Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÉϬÑίϬáοϬÖϬÇ
ϬÉε ξεϬáαϬÉμÎνα ϬáαϬÅϬÑιά. άïίϬáε δίκιο μάλλον
ο Î . άúϬÄοϬÖÎºÎ¬Î»Î±Ï¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö ÎγϬÅαϬÜε:
«άïίμαϬÉϬÑε ϬÑα ϬÑαξίδια ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î±Ï¬Åνηθήκαμε.»
άúϬåÎ½Î¹Î¼Î¿Ï¬Ç ÎµÏ¬ÄιϬÉκÎϬÄϬÑÎ·Ï¬Ç Î½Î¿Î¼Î¬Î´Î±Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎνϬÑϬÅοϬÖ
ϬÑÎ·Ï¬Ç Î¬ëθήναϬÇ
δε διακινδϬÖνεϬçει να ϬÄάει ϬÄολϬç μακϬÅιά
[ανϬÑιϬÉϬÑϬÅÎϬÜονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬Ñον άàλιοϬÑ] για να μη μάθει ϬÄϬåϬÉο μακϬÅιά
μϬÄοϬÅεί ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Î½Î± ϬÄάει. άìιâ¬Ä¬ô αϬÖϬÑϬåν
οι ϬÉϬÑίϬáοι ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬öαββαδία ϬÑον ϬÑαξιδεϬçοϬÖν
[άùiels γαϬŠϬÄάνϬâ ϬÉε μια
αγϬÅιϬåϬáηνα]: «άòá½° μείνϬâ ϬÄάνϬÑα ἰδανικὸϬÇ
κι ἬÄÎ½Î¬Î¾Î¹Î¿Ï¬Ç á¼¬êϬÅαϬÉϬÑὴϬÇ
ϬÑῶν μακϬÅϬÖϬÉμÎνϬâν ϬÑαξιδιῶν
καὶ ϬÑῶν γαλάζιϬâν ϬÄϬåνϬÑϬâν…»
άìÎ¹Î¬Î½Î½Î·Ï¬Ç Î¬ñελιαναίοϬÇ
  Â
ΥϬÄήϬÅξε αϬÅθϬÅογϬÅάϬÜοϬÇ
ϬÉε ϬÄολλά μοϬÖϬÉικά sites, αϬÄοκλειϬÉϬÑικϬåϬÇ
ϬÜϬâϬÑογϬÅάϬÜÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÖγκϬÅοϬÑήμαϬÑοϬÇ
«άîιάϬÜανα άöϬÅίνα» για ϬÄολλά ϬáϬÅϬåνια,
Îγινε διϬÉκοθÎϬÑηϬÇ, ϬÜÎ±Î½Î¶Î¹Î½Î¬Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬÄολλά
άλλα εϬÄαγγÎλμαϬÑα ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÏ¬ÖϬÑϬÖϬáϬéÏ¬Ç Îκανε
για να βιοϬÄοϬÅιϬÉϬÑεί. ΠοιήμαϬÑα
και κείμενά ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎϬáοϬÖν ϬáϬÅηϬÉιμοϬÄοιηθεί
για θεαϬÑϬÅικÎÏ¬Ç Ï¬ÄαϬÅαϬÉϬÑάϬÉειϬÇ,
opening acts και performances.
άñει κι εϬÅγάζεϬÑαι ϬâÏ¬Ç Î´Î¹Ï¬ÉκοθÎϬÑηϬÇ
ϬÉϬÑην άõεϬÖκϬâϬÉία ενϬé είναι εκδϬåϬÑηϬÇ
ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬öϬÖϬÄϬÅιακοϬç ϬÄεϬÅιοδικοϬç
ϬÑÎϬáÎ½Î·Ï¬Ç Â«Straw Dogs magazine».
άàϬáει κϬÖκλοϬÜοϬÅήϬÉει ϬÑϬÅÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÄοιηϬÑικÎÏ¬Ç Ï¬ÉϬÖλλογÎϬÇ.   Â
άöαϬÉϬÑÎµÎ»Î¬Î½Î¿Ï¬Ç Î¬ëνϬÑϬâνίοϬÖ
   Â
με ϬÑον ΠϬÅίϬÉλεϬÖ, διάϬÉημα ϬÄεϬÅϬÉϬåνα ϬÉϬÑην άÜϬÄϬâ άëναϬÑολή
με ϬÄάϬÅα ϬÄολλÎÏ¬Ç ÎµÎ¼Ï¬ÜανίϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Éε εοϬÅϬÑαϬÉϬÑικά ϬÉϬéοϬÖ
ϬÉε καμϬÄαϬÅΠϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬õÎ±Ï¬Ç Î¬íÎÎ³ÎºÎ±Ï¬Ç Ï¬Éαν μεϬÑεμϬàϬçϬáϬâϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬àλβιϬÇ.   Â
άúοναϬáϬåÏ¬Ç Î¬ëβάδιϬÉϬÑοϬÇ
   Â
ϬÑϬâν άôεϬÅϬéν γϬÅαϬÜϬéν και ϬÑην εϬÜαϬÅμογή ϬÑϬâν θείϬâν ενϬÑολϬéν.
ΣκοϬÄϬåÏ¬Ç Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¶Ï¬âÎ®Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Î· αγάϬÄη, η ομοϬÅϬÜιά και η ϬÄοίηϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬òεοϬç.
Τα καλοκαίϬÅια διοϬÅγάνϬâνει εκδϬÅομÎϬÇ, ϬÑα ΣαββαϬÑοκϬçϬÅιακα
ÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Äολλά μÎϬÅη ϬÑÎ·Ï¬Ç Î¬ïλλάδοϬÇ, με εϬÄιϬÉκÎϬàÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬Éε άôεϬÅÎÏ¬Ç Î¬úονÎϬÇ
και ιϬÉϬÑοϬÅικÎÏ¬Ç Ï¬ÄεϬÅιοϬáÎϬÇ.                  Â
Leave a Reply